Alumnes i professora de l’IES Francesc de Borja Moll premiades per la UIB.

El Consell Social de la Universitat de les Illes Balears ha atorgat els guardons de la tretzena edició dels premis d’investigació per a alumnes de batxillerat i de cicles formatius de grau superior. L’objectiu principal d’aquests premis és difondre la importància dels estudis universitaris entre l’alumnat d’aquests estudis, facilitar la seva incorporació a la nostra universitat, i fer que aquesta tasca els serveixi com a eina de treball i d’investigació per a la formació.

El nostre centre ha tingut uns alumnes i una professora premiats amb premis de la categoria de treball col·lectius. Els premiats són els alumnes Luis Miguel Salado Navarro, Jefferson Martin Linares Cornejo i Antònia Maria Estelrich Tauler, amb el treball «La revolució genètica del s.XX. CRISPR: Ciència o cereals?» i la professora Aixa Tobaruela Arbona, professora responsable del treball premiat, els quals rebran els premis detallats a les bases.

Enhorabona!!!

Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Comments are closed.